Handelsbetingelser

GENERELLE OPLYSNINGER

Oak Hair (Holmegruppen ApS)
Gejlhavegård 3
6000 Kolding

CVR nr.: 33377002
Telefon: 20 15 45 60
E-mail: info@oakhair.com

BETALING

Oak Hair (Holmegruppen ApS) accepterer betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay, Bankoverførsel, Paylater. Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når varen er afsendt. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.

Levering

Oak Hair (Holmegruppen ApS) bestræber sig på at afsende ordrer modtaget inden kl. 17:00 samme dag, ordrer herefter afsendes næste hverdag.

Vi sender til hele Danmark. Forsendelsespriser fra 49 kr. Varer leveres til den leveringsadresse, der er opgivet ved bestilling, medmindre andet er aftalt.
Vi leverer ikke til udlandet (herunder Færøerne og Grønland). Dine varer kan sendes med PostNord.

BEMÆRK: Hvis der ikke er plads på leveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til det nærmeste leveringssted, som du vil få besked om. Hvis du oplever problemer, bedes du kontakte kundeservice.
Varer leveres alle hverdage. Din vare leveres 1-3 hverdage efter bestilling.
Særlige leveringsbetingelser gælder for visse varer. Disse betingelser vil blive specifikt angivet forud for købet af disse varer.

RETTIGHED TIL REKLAMATION

Der er 2 års garanti i henhold til købeloven. Vores garanti gælder for materiale- og/eller fabrikationsfejl. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et prisnedslag, afhængigt af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke for defekter eller skader, der skyldes forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere inden for en “rimelig tid”, efter at du har opdaget manglen. Oak Hair (Holmegruppen ApS) dækker returomkostninger i rimeligt omfang.

Læs mere om din ret til at klage på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Ved returnering, reklamation og brug af fortrydelsesretten skal varen sendes til:
Oak Hair (Holmegruppen ApS)
Gejlhavegård3
6000 Kolding
Vi accepterer ikke forsendelser mod efterkrav.

REFUSAL

I tilfælde af refusion bedes du oplyse bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr. så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan gives pr. e-mail eller på anden elektronisk måde uden risiko, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive brugt til vores opfyldelse af refusionen.

RETURNERING

Der er 60 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.
Fradraget tæller fra den dag;

– Hvor du modtager ordren.
– Modtager den sidste vare i fysisk besiddelse, i tilfælde af en aftale om flere forskellige varer, der er bestilt i én ordre, men som leveres enkeltvis eller i flere partier.
– Modtager det sidste parti eller den sidste del i fysisk besiddelse, i tilfælde af en aftale om levering af varer bestående af flere partier/dele.
– Den første vare i fysisk besiddelse i tilfælde af regelmæssig levering af varer over en vis periode.
Returneringsomkostninger er for egen regning.
Afbestilling skal meddeles os inden for 14 dage efter købet, og fra afbestillingen skal du returnere forsendelsen inden for 14 dage. Meddelelsen skal gives pr. e-mail til info@oakhair.com. I meddelelsen skal du tydeligt angive, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Hvis du ønsker at returnere varen til os, skal du udfylde den vedlagte returformular og sende varen til:
Oak Hair (Holmegruppen ApS)
Gejlhavegård3
6000 Kolding

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte at modtage varen uden at give et klart varsel.

Varer, der er udelukket fra fortrydelsesretten

Følgende typer varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten:
– Varer, der er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller tydeligt personliggjort.
– Forseglede varer, som af hensyn til sundhedsbeskyttelse eller hygiejne ikke er egnet til returnering, og hvor forseglingen er blevet brudt efter levering
– Varer, der på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
– Varer, hvor forseglingen er blevet brudt.
– Ikke-finansielle tjenesteydelser, der leveres, når leveringen af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
– levering af digitalt indhold, der ikke leveres på et fysisk medium, når ydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at han dermed mister sin fortrydelsesret
– Aviser, tidsskrifter eller magasiner, undtagen abonnementsaftaler på sådanne publikationer.
– Aftaler indgået på offentlig auktion.
– Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

– Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

RETURNERING

Du skal returnere din ordre uden unødig forsinkelse og inden for 14 dage efter, at du har udøvet din fortrydelsesret. Du skal selv afholde de direkte omkostninger ved returnering af varerne. Når du returnerer varen, er du ansvarlig for at sikre, at varen er forsvarligt pakket. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken. Forsendelsen går hurtigere, hvis du også udfylder og vedhæfter vores fortrydelsesformular.
Du bærer risikoen for varerne fra leveringstidspunktet, til vi modtager dem tilbage.
Vi accepterer ikke pakker sendt med efterkrav.

VARERNE VED RETURNERING

Du er kun ansvarlig for en eventuel forringelse af varens værdi, der skyldes anden håndtering end den, der er nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Med andre ord kan du prøve varen, som om du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet ud over det, der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt. Det betyder, at hvis du fortryder dit køb, får du kun en del af eller ingen af købsprisen tilbage, afhængigt af varens handelsværdi på tidspunktet for modtagelsen – af returneringen. For at få fuld tilbagebetaling skal du teste produktet uden at bruge det.

Refusion

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har betalt til os, tilbage.
Hvis der er tale om en værdiforringelse, som du selv er ansvarlig for, vil denne blive fratrukket købsprisen.
Ved udøvelse af fortrydelsesretten vil alle betalinger, som du har modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (bortset fra ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsmetode end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), blive tilbagebetalt uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at udøve fortrydelsesretten. Tilbagebetalingen sker med samme betalingsmiddel, som du brugte ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, medmindre du inden da har fremlagt bevis for returnering.

Hvordan man kan klage

En klage over et produkt eller en tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Repræsentanternes Hus’ Klageportal.
Link: Klageportalen for Repræsentanternes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du registrere din klage på EU-Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Hvis du indsender en klage her, skal du oplyse vores e-mailadresse: info@oakhair.com